Bola vykonaná údržba systému, no a pri tejto príležitosti som jemne, ale verím, že prínosne zmenil spôsob triedenia / archivácie súkromných správ, nakoľko aj mne sa začali kopiť a vyhľadávať konkrétne správy sa mi nechcelo. Inovácia spočíva v pridaní možnosti vytvárania adresárov pre súkromné správy a ich následný presun - buď manuálny, alebo automatický pri príchode novej správy do vopred vytvoreného priečinka.
Takže začneme kliknutím na ikonu správ pri vašom mene a klikneme na Zobraz všetko ...
Teraz ste v časti stránky zo svojimi súkromnými správam. O novo príchodzej správe ste aktuálne informovaní na troch miestach stránky, emailovým upozornením a PUSH správou.
Pokiaľ si prajete vytvoriť adresár pre daného odosielateľa, môžte tak vykonať kliknutím v novom module na ľavej strane, na voľbu Pridaj nový adresár
Teraz sa vám zobrazí okno pre identifikáciu adresára, kde si vypíšete položku Názov. Ďalšie voľby v okne nie je potrebné nastavovať. Ostatné položky nie je potreba vypĺňať. Do názvu je vhodné napísať meno / nick užívateľa.
Teraz, keď už máme adresár vytvorený, tak sa nám zobrazí zatiaľ, ako prázdny, nakoľko správy doň si musíme vložiť.
Teraz kliknite na položku Správy mimo adresárov a následne sa dostanete na úvodnú stránku súkromných správ.
Správu, ktorú budeme presúvať do vytvoreného adresára otvoríme a v hornej lište nástrojov klikneme na novo pridané tlačidlo Presun. Teraz sa nám ukáže výberové okno pre presun, v ktorom vyberieme cieľový adresár, kam bude vybraná správa presunutá.
Po výbere adresára (podľa mena) kliknite na Presuň.
Správa sa presunie a zobrazí sa vo zvolenom adresári.
Teraz, pokiaľ bude na danú konverzáciu doručená odpoveď, tak tá sa už nezobrazí v strednom poli zo správami, ale ukáže sa na ľavej strane v adresári.
Novo príchodzia správa v zobrazení v adresári. Samozrejme, je zachovaný aj prístup cez top časť stránky - ikona obálky. Pokiaľ nebudete vytvárať adresáre pri konverzácie, tak príchodzie správy sa budú štandardne zobrazovať v strednej časti spolu s ostatnými nezatriedenými správami.
Zároveň pri písaní novej správy máte možnosť, či sa daná správa uloží v zozname ako "Správy mimo adresárov", alebo ju môžte uložiť do už vopred pripraveného adresára
Pokiaľ vám nie je niečo jasné, kľudne sa pýtajte.
Takže začneme kliknutím na ikonu správ pri vašom mene a klikneme na Zobraz všetko ...
Teraz ste v časti stránky zo svojimi súkromnými správam. O novo príchodzej správe ste aktuálne informovaní na troch miestach stránky, emailovým upozornením a PUSH správou.
Pokiaľ si prajete vytvoriť adresár pre daného odosielateľa, môžte tak vykonať kliknutím v novom module na ľavej strane, na voľbu Pridaj nový adresár
Teraz sa vám zobrazí okno pre identifikáciu adresára, kde si vypíšete položku Názov. Ďalšie voľby v okne nie je potrebné nastavovať. Ostatné položky nie je potreba vypĺňať. Do názvu je vhodné napísať meno / nick užívateľa.
Teraz, keď už máme adresár vytvorený, tak sa nám zobrazí zatiaľ, ako prázdny, nakoľko správy doň si musíme vložiť.
Teraz kliknite na položku Správy mimo adresárov a následne sa dostanete na úvodnú stránku súkromných správ.
Správu, ktorú budeme presúvať do vytvoreného adresára otvoríme a v hornej lište nástrojov klikneme na novo pridané tlačidlo Presun. Teraz sa nám ukáže výberové okno pre presun, v ktorom vyberieme cieľový adresár, kam bude vybraná správa presunutá.
Po výbere adresára (podľa mena) kliknite na Presuň.
Správa sa presunie a zobrazí sa vo zvolenom adresári.
Teraz, pokiaľ bude na danú konverzáciu doručená odpoveď, tak tá sa už nezobrazí v strednom poli zo správami, ale ukáže sa na ľavej strane v adresári.
Novo príchodzia správa v zobrazení v adresári. Samozrejme, je zachovaný aj prístup cez top časť stránky - ikona obálky. Pokiaľ nebudete vytvárať adresáre pri konverzácie, tak príchodzie správy sa budú štandardne zobrazovať v strednej časti spolu s ostatnými nezatriedenými správami.
Zároveň pri písaní novej správy máte možnosť, či sa daná správa uloží v zozname ako "Správy mimo adresárov", alebo ju môžte uložiť do už vopred pripraveného adresára
Pokiaľ vám nie je niečo jasné, kľudne sa pýtajte.
Naposledy upravené: